Iranian Agriculture News Agency

پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران و واحدهای طیوردر آذربایجان غربی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: دامداران و صاحبان واحدهای طیور برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به شعب بانک کشاورزی مراجعه کنند

پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران و واحدهای طیوردر آذربایجان غربی

 به  گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی ، اکبر کرامتی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، شعب منتخب بانک کشاورزی امروز و فردا آماده پرداخت تسهیلات به دامداران و واحدهای طیور معرفی شده سازمان جهاد کشاورزی هستند. 

کرامتی تصریح کرد:  واحدهای تولیدی دام و طیوری که تا کنون در سامانه سیتا نام نویسی و سازمان جهاد کشاورزی اهلیت آن‌ها را تایید کرده است، می‌توانند امروز و فردا برای تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات در قالب دامدار کارت به شعب منتخب بانک کشاورزی مراجعه کنند. 

وی یادآور شد: شعب منتخب بانک کشاورزی  استان پنجشنبه ۵ خردادماه از ساعت ۸ تا ۱۸  و جمعه  ۶ خرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارائه خدمت به دامداران است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با تاکید بر سهل الوصول بون دریافت این تسهیلات ادامه داد: در قالب دامدار کارت برای خرید نهاده‌های دامی به دامداران کوچک تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۱۰ درصد و به دامداران بزرگ صنعتی و غیر صنعتی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۱۲ تا ۱۵ درصد پرداخت می‌شود. 

وی ادامه داد: بر اساس این طرح به ازای هر قطعه مرغ گوشتی، تولیدکننده ۳۵ هزار تومان تسهیلات دریافت می‌کند. همچنین به اعضای هر قطعه مرغ تخم گذار نیز ۲۲ هزار تومان به تولیدکنندگان تسهیلات اعطا می‌شود. 

این مسول تاکید کرد: محدودیتی برای معرفی مرغدار و دامدار برای استفاده از تسهیلات سرمایه‌ در گردش وجود ندارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید