Iranian Agriculture News Agency

مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

در آستانه سفر رییس جمهور، میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی راه اندازی شد

مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از راه ‌اندازی میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی با حضور سعید جلالی نیا مدیر کل دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی و نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی ، همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی به این استان خبر داد.

در آستانه سفر رییس جمهور، میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، حیدر وقاری افزود: میز ارتباطات مردمی  سازمان جهاد کشاورزی در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی ، به مدت دو روز در روزهای  پنج‌شنبه و جمعه 29 و 30 اردیبهشت ماه 1401 ، در ساختمان شماره یک سازمان جهاد کشاورزی استان دایر خواهد بود.

وی اضافه کرد: کشاورزان و عموم مردم عزیزمان می‌توانند از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصربا مراجعه به آدرس ارومیه ، کیلومتر 5 جاده بسیج ( معروف به جاده سلماس ) ، محل سالن همایش شهید باکری واقع در محوطه ساختمان شماره یک سازمان جهاد کشاورزی استان درخواست های خود را در حوزه کشاورزی مطرح کنند.

وقاری تصریح کرد: در این ستاد مدیران و معاونین استانی در بخش کشاورزی با حضور مدیر کل دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی و نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی  به صورت رو در رو به بررسی مشکلات مردم در حوزه های مختلف خواهند پرداخت.

در روز پایانی این هفته رئیس جمهور کشورمان و سایر اعضای هیات دولت در بیست و یکمین ‌سفر استانی به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند.این سفر به استان یک روزه خواهد بود و رئیس جمهور مشکلات آذربایجان غربی را بررسی می‌کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید