Iranian Agriculture News Agency

نایب رییس قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی:

روند تهیه و تامین کالاهای اساسی پر مصرف در آذربایجان غربی مطلوب است

نایب رییس قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی گفت : روند تامین و توزیع کالاهای اساسی پر مصرف در آذربایجان غربی مطلوب است و تداوم دارد.

روند تهیه و تامین کالاهای اساسی پر مصرف در آذربایجان غربی مطلوب است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، محمد علی رحیمی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد: جوجه ریزی مناسب در اسفندماه و وفور تولید گوشت مرغ گرم برای تامین مصرف مردم استان در ایام تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان، باعث شده است که هیچ گونه کمبودی در خصوص تامین گوشت مرغ وجود نداشته باشد و به وفور در سطح بازار در دسترس مردم باشد.

رحیمی با اشاره به فروش گوشت مرغ پایین تر از قیمت مصوب تنظیم بازار در استان ،تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و با در نظر گرفتن جوانب تولید و بازار داخل و بازارهای صادراتی ، شرکت پشتیبانی امور دام استان ، در چند روز اخیر خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ منجمد کارتنی مازاد تولید در قالب انعقاد قرارداد با تولید کنندگان استان را آغاز کرده است . 

وی با ارائه گزارشی از وضعیت توزیع سایر اقلام اساسی مردم، ادامه داد:  به صورت مستمر و روزانه اکیب های نطارتی و بازرسی کالاهای اساسی استان، به صورت سرزده از واحدهای آرد و نانوایی و مراکز توزیع اقلام اساسی بازدید و تخلفات را گزارش و به مراجع قضایی ارسال می کنند. 

رحیمی اضافه کرد: توزیع کالاهای اساسی بدون هیچ وقفه‌ای در بازار عرضه می‌شود و وزارت جهاد کشاورزی همراه سایر دستگاه های اجرایی ذیربط با حساسیت بالا وضعیت موجود در این حوزه را رصد و نظارت می‌کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید