Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی آذربایجان غربی :

تولید سالانهحدود 7 میلیون تن محصولات کشاورزی در استان آذربایجان شرقی

معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در آیین تکریم و معارفه رییس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : با توجه به تحقق شعار محوری سال در بخش کشاورزی ، باید در جهت توانمند سازی و افزایش بهره وری کارکنان در حوزه دانش های نوین بیش از پیش تلاش شود.

تولید سالانهحدود 7 میلیون تن محصولات کشاورزی در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  مقصود قربانی ضمن تبریک 25 فروردین روز ملی منابع انسانی افزود:سالانه نزدیک به 7 میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید می شود و 37 درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی است و نیاز است برای دست یابی به توسعه پایدار در بخش کشاورزی و تولید دانش بنیان ، با افزایش دانش کشاورزان در جهت ارتقای معیشت بهره برداران و رونق اقتصادی استان حرکت کنیم.

قربانی با بیان اینکه گروه نوسازی و تحول اداری دستیابی به کارآمدی و اثربخشی را در سازمان جهاد کشاورزی دنبال می‌کند ،اضافه کرد: یادگیری مهارت های نوین علمی بخش کشاورزی برای کارشناسان ضروری است تا به بهره وری دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: حمایت و توجه به امور رفاهی و شغلی می‌تواند به عنوان یکی از راهکارها ی افزایش انگیزه کارکنان درجهت دست یابی به بهره وری سازمانی  باشد که در سال جاری در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع قرار دارد.

در ادامه این مراسم، علی زبردست سرپرست گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از برنامه های کاری خود در سمت جدید پرداخت.

وی اظهارکرد: بررسی و انجام مطالعات لازم در راستای اصلاح تشکیلات سازمان، اصلاح فرآیندها و روشهای انجام کار، راهبری و اقدام برای ارتقای فن آوری در راستای افزایش قابلیت سازمان برای ارائه خدمات بهتر، انجام مطالعات لازم توسعه مدیریت، آموزش و بهسازی نیروی انسانی، مدیریت اخلاقی و تکریم مراجعان، بهره وری و راهبری تحول سازمانی عمده وظایف و برنامه های اجرایی این گروه است که امیدواریم با بهره گیری از کلیه ظرفیتهای علمی، عملی و استفاده از نیروی انسانی متعهد و متخصص به نحو شایسته وظایف محوله به انجام برسند.

در ادامه این مراسم،  سجاد حسامی رییس سابق این گروه تودیع و علی زبر دست به سمت سرپرست گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید