Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی :

به مناسبت ماه رمضان مسابقه دارت بین بانوان شاغل در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی برگزارشد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان ، مسابقه ورزشی در رشته دارت بین بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزارشد.

به مناسبت ماه رمضان مسابقه دارت بین بانوان شاغل در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی برگزارشد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، مقصود قربانی در حاشیه مراسم اهدای جوائز و لوح تقدیر به نفرات برتر این دوره از مسابقات که در سالن ورزشی شهید موسوی در مورخه ۲۳ فروردین ماه برگزارشد، اظهارکرد: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی، ایجاد انگیزه بین کارکنان ، افزایش شور و نشاط و امید و ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی و همچنین توسعه ورزشهای همگانی بین بانوان شاغل در سازمان است.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته دارت  با حضور ۳۷ نفر از کارکنان بخش های مختلف سازمان و ادارات تابعه برگزار شد و به ترتیب خانم ها حوروش سیدی از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه ،  نسرین طباطبائی و شهین اصول دینی از  معاونت برنامه‌ریزی  و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان، به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند و در پایان این مسابقات به نفرات برتر علاوه بر حکم قهرمانی، جوائزی به رسم یادبود اهدا شد.

لازم به ذکر است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان مسابقات والیبال ویژه آقایان نیز در سالن ورزشی شهید موسوی سازمان جهاد کشاورزی استان در حال برگزاری است و نتایج آن نیز متعاقبا" اعلام خواهد شد. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید