Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

قلع و قمع ۲۳ مورد بنا و ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای غفار بهی شهرستان ارومیه

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از قلع و قمع ۲۳ مورد بنا و ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای غفار بهی شهرستان ارومیه خبر داد.

قلع و قمع ۲۳ مورد بنا و ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای غفار بهی شهرستان ارومیه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، رضا احمد نژاد افزود: در طی روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه سال جاری، در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با اخذ دستور از دادستان استان و با حضور مامورین گشت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و یگان انتظامی، ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی واقع در محدوده روستای غفار بهی ارومیه تخریب شد. 

وی تصریح کرد: این ۳۲ مورد شامل ۲۰ مورد دیوار کشی و ۳ فقره بنای ساختمانی است. 

این مسئول با اشاره به تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری درزمینه حفظ آب و خاک ، افزود: استراتژی و برنامه ریزی های سازمان جهادکشاورزی در حوزه اراضی در راستای فرامین معظم له است و باید با قاطعیت از اراضی محافظت شود و به عنوان انفال الهی جلوی تعدی سودجویان به اراضی کشاورزی گرفته شود. 

وی اضافه کرد: افرادی که به بهانه ساخت ویلا و کاخ در باغ و اراضی کشاورزی اقدام به تغییر کاربری و تخریب اراضی مرغوب کشاورزی می کنند، با برخورد قاطع دادستانی و نیروی انتظامی روبرو خواهند شد چرا که توسعه ویلا سازی در اراضی کشاورزی تهدید کننده امنیت غذایی مردم است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید