Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

شناسایی مناطق مستعد سرمایه گزاری در بخش کشاورزی آذربایجان غربی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : بخش کشاورزی استان مستعد سرمایه گذاری است و نیاز است مناطق مستعد سرمایه گزاری جدید در بخش کشاورزی در اسرع وقت شناسایی و احصا شوند.

 شناسایی مناطق مستعد سرمایه گزاری در بخش کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  اکبر کرامتی  در جلسه هماهنگی تسهیل و تسریع در امور سرمایه گذاری در جهت توسعه بخش کشاورزی آذربایجان غربی ، اظهارکرد: متاسفانه سرمایه گذاری لازم و مطلوب  در این بخش که منجر به ایجاد اشتغال ،افزایش درآمد مردم ، ایجاد ارزش افزوده و کاهش بیکاری شود ، صورت نمی گیرد.

کرامتی با اشاره به اینکه مشکلات سرمایه گذاران در بخش تولید باید برطرف و زمینه جذب سرمایه گذاران در استان فراهم شود. افزود: باید فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به ویژه طرح های بزرگ مقیاس استان شناسایی و به مردم و بویژه سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: رفع موانع اقتصادی و سرمایه گذاری از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است و باید با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی قطب کشاورزی در کشور و یکی از پیشران های اصلی توسعه در استان است ، تاکید کرد: توجه به قابلیت ها و پتانسیل های مستعد آبی و خاکی در استان ، لزوم برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را در این منطقه دو چندان می کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید