Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

نظارت بر بازار کالاهای اساسی باید برای مردم ملموس باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: ذخیره کالا‌های اساسی به میزان کافی در انبار‌ها برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

نظارت بر بازار کالاهای اساسی باید برای مردم ملموس باشد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، نادر صادقی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر نظارت و کنترل بازار شب عید جهت جلب رضایت مردم، افزود: با تشدید نظارت ها و بازرسی ها در طول ایام عید و ماه رمضان، باید کنترل بازار برای مردم ملموس باشد.

وی در ادامه با اشاره به تامین کالا‌های اساسی در سطح استان، خاطرنشان کرد: دستگاههای متولی پیگیر تسهیل دسترسی عموم مردم به کالا‌های اساسی و تعادل قیمت ها در سطح بازار بوده و برخورد قانونی با متخلفان و اخلال گران بازار در دستور کار دستگاه های نظارتی استان قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر عرضه میوه شب عید با نرخ مصوب، تصریح کرد: میوه شب عید با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست مردم عزیز استان خواهد رسید و پیش بینی های لازم در این راستا انجام شده است.

صادقی در پایان، ساماندهی صدور مجوز برای نانوایی ها را ضروری دانسته و افزود: با تشدید نظارت و بازرسی در حوزه آرد و نان، رضایت مردم درخصوص کیفیت و قیمت نان تامین شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید