Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد:

برخورد جدی با گران فروشان و متخلفان عرضه کالاهای اساسی در شهرستان مهاباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد گفت: نظارت گسترده بر توزیع و کنترل قیمت کالاهای اساسی در شهرستان مهاباد به صورت روزانه در بازار توسط گشتهای مشترک تعزیرات، بسیج و جهادکشاورزی انجام می شود .

برخورد جدی با گران فروشان و متخلفان عرضه کالاهای اساسی در شهرستان مهاباد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، جعفر ایمانیان در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: در این مدت یکهزار و ۵۶۲ مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان انجام شده که در این راستا ۵۹۶ مورد تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال توسط بازرسان بسیج اصناف و جهاد کشاورزی ثبت و به  مراجع قضایی ارسال شده است.

ایمانیان افزود:  در طی مدتی که نظارت بر بازار محصولات کشاورزی به جهاد کشاورزی واگذار شده است، ۲۴۱ تن برنج با نرخ مصوب در سطح فروشگاه ها توزیع و ۱۷۵ تن نیز در روزهای آتی توزیع می شود، همچنین حدود ۶ تن روغن صنف طی ماه های اخیر با قیمت مصوب توزیع شده است و توزیع ۷ تن نیز هم برای روزهای پایانی سال در نظر گرفته شده است .

وی از توزیع ۳۶ تن مرغ منجمد در سطح روستاهای تابعه نیز خبر داد و گفت : از این مقدار ۱۱ تن توزیع شده و مابقی نیز در حال توزیع است. همچنین ۱۰ تن تخم مرغ و ۳۶ تن شکر تنطیم بازاری نیز در سطح فروشگاه های مصرف توزیع و ۷۳ تن دیگر هم طی روزهای آتی با قیمت مصوب توزیع خواهد شد .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید