Iranian Agriculture News Agency

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در آذربایجان غربی نداریم

توزیع حدود هفت هزار تن شکر در ماه های پایانی سال جاری در سطح استان

مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در آذربایجان غربی نداریم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  احمد دهقان در زمینه تامین کالاهای اساسی در استان اظهار کرد: بهمن ماه امسال دو هزار تن برنج هندی و تایلندی و  دو هزار تن شکر برای مصرف واحد های صنف وصنعت وخانواردر سطح استان با هدف تنظیم بازار توزیع شده و هم اکنون در اسفند ماه نیز دو هزار و 500 تن شکر ودو هزارو 500 تن  برنج هندی و تایلندی در حال توزیع بوده و تا پایان اسفندماه نیز این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همچنین توزیع روغن صنفی و صنعتی در استان نیز از بهمن ماه آغاز شده است، تصریح کرد: در طول اسفندماه نیز هزار تن روغن صنفی وصنعتی در فروشگاه ها و عاملین توزیع کارخانه در حال پخش است.

دهقان از توزیع دو هزار وچهار صد و شصت وهشت  تن شکر برای زنبورداران  استان خبر داد .

مدیر بازرگانی کشاورزی آذربایجان غربی در خصوص تامین نیاز بازار عید در زمینه مرغ نیز گفت: گوشت مرغ منجمد به اندازه کافی توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده و ۶۰۰ تن مرغ منجمد نیز برای روستاییان عزیزدر حال توزیع است و تاپایان سال این روند ادامه دارد.

دهقان بیان کرد: توزیع تخم مرغ به میزان 125 تن در بهمن ماه انجام شده و برای اسفندماه و پایان سال در حال تامین تخم مرغ مورد نیاز بازار و مردم هستیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید