Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی :

انجام بیش از 33 هزار مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی در آذربایجان غربی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از انجام 33 هزار و 774 مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی استان در طی بیش از 3 ماه گذشته تا کنون خبرداد.

انجام بیش از 33 هزار مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  اکبر کرامتی در چهل و ششمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان که به صورت وبینار با وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهارکرد: از مجموع این بارزسی ها در حدود 8 هزار و 36 مورد مربوط به حوزه آرد و نان و 25 هزار و 195 مورد مربوط به سایر کالاهای اساسی بوده است .

کرامتی افزود: علاوه بر بازرسی مستمر توسط اکیپ های گشت، طی این مدت، 543 مورد گزارش مردمی ثبت و اقدام شده و گشت های مشترک با تعزیرات نیز به صورت مستمرصورت گرفته است که در این راستا دو هزار و 674 مورد پرونده متخلفین در حوزه کالاهای اساسی به ارزش 3.8 میلیارد تومان و در حوزه آرد و نان به ارزش 825 میلیون تومان تشکیل و بعد از مراحل ثبت ، به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال شده است. 

وی ادامه داد: هم اکنون 38 کیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی و حوزه آرد و نان  به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار استان هستند .

تأمین و ذخیره سازی کالاهای اساسی در ایام پایانی سال مخصوصا برنج ، روغن و شکر، تشدید نظارت و بازرسی ها بر قیمت کالاهای اساسی و کنترل مدوام کیفیت میوه های توزیعی طرح تنطیم بازار برای افزایش رضایتمندی مردم از جمله مواردی بود که رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در نشست قرارگاه امنیت غذایی بر لزوم اجرای آنها تاکید کرد.

وی اضافه کرد: برای دست یابی به اهداف مد نظر، نیازمند هم افزایی و مشارکت فراگیر بین دستگاه های اجرایی و مشارکت عمومی مردم در امر رصد و پایش مستمر بازار هستیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید