Iranian Agriculture News Agency

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

دهه فجر بهترین فرصت برای شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است و باید از آن به نحو مطلوب برای اطلاع رسانی و روشنگری در این زمینه استفاده کرد.

دهه فجر بهترین فرصت برای شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، مقصود قربانی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر سازمان که در سالن جلسات ساختمان شماره یک سازمان ترتیب یافت، اظهارکرد: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین و انتقال ارزش ها، خدمات و دستاوردهای نظام خصوصا در بخش کشاورزی به نسل جوان است ، به جهت اینکه دوران پیروزی انقلاب را درک نکرده و اکنون نیز در معرض تهاجم فرهنگی استکبار جهانی قرار دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهل و سومین سالگرد پیروزی خود نیازمند بازخوانی و تبیین است ،خطر نشان کرد : این نظام در جهت کاهش فاصله طبقاتی در بین روستاییان و شهرنشینان، کاهش محرومیت و گسترش عدالت اجتماعی گام های مؤثری برداشته است.

قربانی با تاکید بر ضرورت برگزاری هر چه با شکوهتر جشنهای مردمی و برنامه های دهه فجر در سازمان تاکید کرد : تداوم و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری و همدلی بین دولت و ملت است و ما نیز به عنوان خدمتگزارن مردم در بخش کشاورزی باید با رسیدگی و پرداختن هر چه بیشتر به مسائل و مشکلات بهره برداران ، از حقوق این قشر زحمتکش که در تامین امنیت غذایی جامعه تلاش می نمایند و نقش مهمی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی داشتند ، دفاع کنیم.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب است و باید برنامه‌های این ایام امیدبخش و بانشاط برگزار شود، از تمام اعضای کمیته خواست تا با جدیت بیشتر در طراحی و اجرای برنامه‌ های دهه فجر بکوشند و دستاوردهای مهم بخش کشاورزی را در این ایام برای مردم بازگو کنند.

در ادامه محمد دیبایی رییس روابط عمومی جهاد کشاورزی استان نیزبا بیان که شعار محوری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان جهاد کشاورزی ، پشتیبانی از تولید و اقتدار غذایی از طرف وزارت جهاد کشاورزی اعلام شده است،  گفت : 20 مورد برنامه اجرایی جهت برگزاری در ایام الله دهه فجر در سازمان در نظر گرفته شده است که در قالب کمیته های تخصصی و طبق جدول زمان بندی در این ایام اجرا خواهد شد.

دیبایی ادامه داد : افتتاح پروژه های عمرانی ، اقتصادی و تولیدی در مناطق روستائی و عشایری و رونمائی از طرحهای تحقیقاتی کشاورزی، اعزام اکیپ های سیار دامپزشکی و واکسیناسیون دامی به مناطق روستایی و عشایری توسط اداره دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان کشاورزی توسط شرکتهای فنی و مشاوره ای ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و برگزاری جشن میهمانی لاله هااز جمله برنامه های مصوب این کمیته می باشد که در این ایام مبارک برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سازمان، برگزاری مراسم های جشن پیروزی انقلاب در مراکز دهستانها و جهاد کشاورزی شهرستانها، ارائه دستاوردهای بخش کشاورزی با حضور مدیران سازمان در استودیو کشاورز، نشست مطبوعاتی ریاست سازمان و حضور ریاست یا مدیران سازمان در برنامه های ویژه رادیوئی و تلویزیونی و خطبه های نماز جمعه جهت ارائه عملکرد و دستاوردهای سازمان ،برپایی نمایشگاه توانمندیهای بخش کشاورزی و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، و اجرای برنامه های فرهنگی، مقاله نویسی، مسابقات ورزشی و قرآنی را ازدیگر برنامه های مصوب این ستاد عنوان کرد که درطول ایام دهه فجر برگزار می شود.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد دهه فجر سازمان به بیان دیدگاهها و ارائه نکته نظرات و پیشنهادات خود در راستای هر چه با شکوه تر برگزارنمودن برنامه ها و مراسمات در این ایام پرداختند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید