Iranian Agriculture News Agency

انجام 5074 مورد بازرسی توسط اکیپ های قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به انجام تعداد 5074 مورد بازرسی توسط اکیپ های قرارگاه تامین امنیت غذایی استان، گفت : تعداد 76 اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار استان هستند.

انجام 5074 مورد بازرسی توسط اکیپ های قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  اکبر کرامتی در جلسه قرارگاه تامین امنیت غذایی استان آذربایجان غربی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ارومیه و سایر اعضای قرارگاه استانی برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون جهت اجرای برنامه های قرارگاه امنیت غذایی استان 135 جلسه کاری در سطح استان و شهرستانها  تشکیل شده  که در طی بازرسی های 76 اکیب بازرسی و نظارت ، تعداد 5074 مورد بازرسی از سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی انجام گرفته که در این راستا تعداد 240 پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی استان تصریح کرد: بیش از 66 مورد خبر و دو هزارعنوان محتوای خبری از عملکرد قرارگاه امنیت غذایی در رسانه های جمعی اطلاع رسانی شده است.

کرامتی تاکید کرد: با توجه به اینکه اخیرا  نظارت بر نانوایی ها نیز به جهاد کشاورزی واگذار شده است ، در این راستا باید نظارت و بازرسی بر واحدهای نانوایی به جهت تکثر تعداد این واحدها در استان به صورت تخصصی و ویژه انجام گیرد و این واحدها به صورت مستمر و روزانه رصد و پایش شود.

این مسئول افزود: در راستای تنظیم بازار گوشت مرغ استان در ایام پایانی سال، جوجه ریزی بیش از 4 میلیون قطعه در مرغداری های استان پیش بینی شده است که در این زمینه کمبودی در تولید گوشت مرغ استان وجود نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از 1873 مورد متقاضی دامدار کارت جهت دریافت خدمات و نهاده های دامی به بانک کشاورزی معرفی شده که 800 مورد دامدار کارت در این زمینه صادرشده و مابقی در حال صدور است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: در راستای تنظیم اقلام پروتئینی حدود یکهزار و 983 تن گوشت منجمد مرغ  و 83 تن گوشت قرمز با قیمت دولتی توزیع شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید