Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) :

نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های بانوان در شهرستان میاندوآب برپا شد

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن و روز مادر، نمایشگاه صنایع دستی، تولیدات و توانمندی های بانوان در میاندوآب برپا شد.

 نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های بانوان در شهرستان میاندوآب برپا شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، این نمایشگاه در ۲۵ غرفه شامل عرقیات گیاهی، گیاهان دارویی، خشکبار، انواع بافتنی، عروسک، صنایع دستی زنان، پخت نان سنتی‌ و آش، مجسمه سازی، لوارم آشپزخانه، رشته خوراکی، خیاطی و گلدوزی از ۲۸ دی ماه لغایت سوم بهمن ماه به مدت ۵ روز در محل سالن ورزشی اداره برق این شهرستان واقع در خیابان تختی، جهت بازدید عموم دایر است. 

گفتنی است بانوان روستایی و عشایری و اعضاء صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی شهرستان میاندوآب با ارائه تولیدات و صنایع دستی خود در شش غرفه حضور پررنگی در برپایی این نمایشگاه دارند. 

حسام شیرازه محبت، فرماندار شهرستان میاندوآب و جمعی از مسئولین نیز در اولین روز  بازگشایی این نمایشگاه از غرفه های موجود بازدید کردند. 

لازم به ذکر است که این نمایشگاه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، امور بانوان فرمانداری، مدیریت جهاد کشاورزی و ادارات امور عشایر، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب دایر شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید