Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل امور تعاونی ها و نظام بهره برداری سازمان امور عشایر ایران:

لزوم هزینه کرد اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده سهم عشایر، برای اجرای پروژه های زیربنائی

مدیرکل امور تعاونی ها و نظام بهره برداری سازمان امور عشایر ایران گفت: اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده سهم عشایر، باید برای اجرای پروژه های زیربنائی در مناطق عشایری استان هزینه شود.

 لزوم هزینه کرد اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده سهم عشایر، برای اجرای پروژه های زیربنائی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، بیات مدیرکل امور تعاونی ها و نظام بهره برداری سازمان امور عشایر ایران به همراه مدیر کل امور عشایری آذربایجان غربی در دیدار با فرماندار شهرستان ماکو ضمن بررسی آخرین وضعیت عشایر منطقه و بررسی مسائل و مشکلات آنها با تاکید بر استفاده صحیح و مناسب از اعتبارات ارزش افزوده سهم عشایر، افزود: به منظور ساماندهی و ارتقاء سطح زندگی عشایر باید تخصیص اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده در راستای دستورالعمل ابلاغی باشد.

این مسئول تصریح کرد: فرمانداری شهرستان ها به عنوان کارفرما باید پروژه های پیشنهادی که توسط ادارات امور عشایر شهرستانها در کمیته برنامه ریزی تصویب می شود را پس از تامین اعتبار، با اجرای پروسه انتخاب پیمانکار طبق قوانین و مقررات و با نظارت دستگاه های اجرایی مرتبط عملیاتی کنند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که مقرر شده تمام خدماتی که به عشایر ارائه می شود ، فقط با کارت تردد عشایری امکان پذیر خواهد بود ، لذا تعاونی‌های عشایری تلاش کنند که در این زمینه تمام جمعیت عشایری استان تحت پوشش قرار گیرند.

بیات با بیان این که بخشی از نیاز دامداران عشایری از طریق علوفه و بخشی نیز از طریق نهاده هایی است که با برنامه ریزی های ما تامین می شود، گفت : سازمان امور عشایر ایران با تمام قوا پیگیر تخصیص و توزیع نهاده دامی برای حمایت از عشایر است.

در ادامه این جلسه علی ناجی مدیر کل امور عشایری استان به تبیین عملکرد یکساله این اداره کل در زمینه آبرسانی ثابت و سیار، صدور کارت تردد دام ، اجرای طرح پلاکوبی دام و ثبت هویت گذاری ، بیمه روستائیان و عشایر، تخصیص نهاده های دامی و .... پرداخت و گزارش مبسوطی را ارائه کرد.

فرماندار ماکو نیز در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های مجموعه امور عشایری استان ، آمادگی فرمانداری را برای همکاری و تعامل هر چه بیشتر با اداره کل عشایری در جهت خدمات رسانی بیشتر به این قشرزحمت کش و خدوم اعلام کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید