Iranian Agriculture News Agency

مدیر  هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی :

هدف از گزینش جذب افراد لایق و صالح برای عرصه خدمتگزاری است

مدیر  هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : تمامی تلاش مجموعه هسته گزینش در سازمان بر این اساس است که در چهارچوب قوانین گزینش ، بهترین افراد برای ورود به عرصه خدمتگزاری انتخاب شوند و از این طریق بسترهای تعالی، ترقی و پویایی سیستم و نظام اداری و اجرایی در سازمان فراهم شود.

هدف از گزینش جذب افراد لایق و صالح برای عرصه خدمتگزاری است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،محمود مظلومی در دیدار مدیر و کارکنان روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت روز هسته گزینش اظهارکرد: جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری درباره اطلاعات گردآوری شده، مراحل گزینش هستند که اعضای شورای هسته گزینش سازمان در سال جاری به تعداد ۲۷۰۰ مورد پرونده استعلام و ۹۳۲ مورد تحقیق میدانی شامل تمدید قرارداد، تبدیل وضعیت و انتخاب برای مشاغل حساس را بررسی و مورد ارزیابی قرار داده اند.

مظلومی افزود: جذب کارمندان اصلح و جلوگیری از ورود افراد فاسد و ناشایست به دولت که برگرفته از سیره ائمه اطهار است، از اهداف اصلی تشکیل هسته های گزینش است.

جانشین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بر نقش گزینش در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: در گزینش علاوه بر بحث فنی و دانایی باید صلاحیت و کفایت سیاسی، اعتقادی و اخلاقی را قبل از ورود تا قطعیت استخدام نیروی انسانی ارزیابی کرد.

وی خاطر نشان کرد: مبنای کار هسته گزینشی رعایت موازین شرعی، نصب العین قراردادن فرمان حضرت امام (ره) و قانون گزینش، امانت داری، اخلاق اداری و صیانت از حقوق و حفظ شان و اسرارافراد است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید