Iranian Agriculture News Agency

۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال اثر به رویداد کشاورزی دانش بنیان دریاچه ارومیه

در راستای راه اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فن آوری و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی، رویداد ویژه حوزه دریاچه ارومیه در جذب ایده های برتر در افزایش بهره وری و کاهش مصرف آب در حوزه دریاچه ارومیه برگزار می شود.

۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال اثر به رویداد کشاورزی دانش بنیان دریاچه ارومیه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  این مرکز در نظر دارد با هدف حمایت از ایده های برتر مبتنی بر دانش فنی در زمینه افزایش بهره وری آب در حوضه دریاچه ارومیه، اقدام به پذیرش و جذب هسته ها و شرکتهای فناوردر محل  دائمی مرکز واقع در ساختمان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان  واقع در کیلومتر 5 جاده بسیج شهرستان ارومیه کند. 

این رویداد در ۶ محور مدیریت مصرف آب در گلخانه ها، مدیریت مصرف آب در اراضی زراعی و باغی، اندازه گیری مقدار آب آبیاری و زمان آبیاری، سیستم های آبیاری تحت فشار و مدرن سطحی، روش های به زراعی کاهش تبخیر و تعرق و مصرف آب و همچنین اپلیکشن های آب و آبیاری برگزار می شود.

شرکت‌های فناور و دانش بنیان، شرکت های فنی و مهندسی  کشاورزی، اعضای هیات علمی و کارشناسان کشاورزی، دانشجویان، فناوران و  حتی دانش آموزان دارای ایده های نوآورانه می توانند در این رویداد شرکت کنند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت« www.wastp.ir »و تکمیل فرمهای مربوطه، ایده های خود را در معرض کارشناسی و ارزیابی قرار دهند.

گفتنی است مهلت ارسال درخواست ها حداکثر تا آخر دی ماه 1400 است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید