Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

حماسه 9 دی، تجلی ماندگار بصیرت و میثاق با ولایت

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در بیانیه ای در آستانه حماسه 9دی ، این روز را تجلی ماندگار بصیرت و میثاق با ولایت و نماد حضور همیشگی مردم در صحنه دفاع از ارزش های انقلابی عنوان کرد.

حماسه 9 دی، تجلی ماندگار بصیرت و میثاق با ولایت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، در متن بیانیه حجت الاسلام رضا میرزایی چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا جاء نصر الله والفتح ورأیت الناس یدخلون فی دین الله افواجا

این وعده ی حتمی الهی است که اگر قومی برای خدا در مقابل شیاطین بایستد، در این راه فتح  و نصرت الهی آنان را در بر خواهد گرفت .

اگر به تاریخ انقلاب اسلامی ایران مروری داشته باشیم، می بینیم این سرزمین سرشار از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. مانند؛ دوران پیروزی انقلاب اسلامی، سالهای غرور آفرین دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پیشرفت های هسته ای و ... از نمونه های بارزی است که جزو هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را مسدود کنند ولی با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

حماسه نهم دی ماه روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی می باشد. آن روز همه آحاد مردم  یک صدا به ندای ولی امر مسلیمن زمان، لبیک گفته و بار دیگر با بصیرت و آگاهی  و با تمام وجود از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کردند. روزی که مردم با فریادهای محکم، طوفان یأسی را در اردوی فتنه گران در انداختند و بهت و سرگردانی و حیرانی ثمره گردبادی بود که از این طوفان به پا شد و دگربار این حقیقت را به فتنه گران یادآوری نمود که ایران با همه وجود پیرو اسلام و رهبری است،

مردم به فتنه گران فهماندند که پیشتر و بیشتر از دیگران در صحنه حاضرند و در زمان نیاز، جان، کوچکترین متاعی است که برای عرضه دارند همانگونه که در فتنه اخیر نیز با بصیرت و بیداری خود یکبار دیگر پاسخی دندان شکن به هنجار شکنان و فتنه گران داخلی و خارجی دادند و به دشمنان ایران اسلامی خاطر نشان کردند که ایران متاعی نیست که بتوانند همچون گذشته آنرا به یغما برند.

تمامی کارکنان بسیجی و جهادگر سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، آمادگی خود را برای حضور در همه عرصه های جهاد علمی، فرهنگی، سیاسی برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفع توطئه های تمامی فتنه گران اعلام می داریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید