Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه:

برگزاری نمایشگاه های تخصصی، نقش مهمی در افزایش آگاهی کشاورزان و توسعه کشاورزی مدرن در استان دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه گفت : برگزاری نمایشگاه های تخصصی، نقش مهمی در افزایش آگاهی کشاورزان و توسعه کشاورزی پایدار و مدرن در استان دارد.

برگزاری نمایشگاه های تخصصی، نقش مهمی در افزایش آگاهی کشاورزان و توسعه کشاورزی مدرن در استان دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه شهرستان ارومیه ، در معیت رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از نخستین نمایشگاه رویداد کشاورزی دانش بنیان و نوآور ویژه حوضه آبریز دریاچه ارومیه و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، ادوات باغبانی و مکانیزاسیون ، نهاده ها، تجهیزات گلخانه ای و سیستم های آبیاری در ارومیه بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی بر اهتمام ویژه در جهت توسعه تکنولوژی و فناوری های جدید در بخش کشاورزی استان تاکید کرد و افزود : با مشاهده اخرین دستاوردها و یافته های علمی در بخش کشاورزی با وجود تحریم های ظالمانه احساس غرور می کنیم که با اعتقاد به خودباوری و اعتقاد به اصل ( ما می‌توانیم )، شاهد اتفاقات و تحولات بزرگی در این بخش هستیم .

وی بر لزوم تلاش برای پیگیری تحقق شعار سال در رابطه با پشتیبانی و رفع موانع تولید در حوزه کشاورزی  و حل مشکلات مردم در این بخش تاکید کرد.

امام جمعه ارومیه ازکشاورزان عزیز استان درخواست کرد در فرصت باقیمانده از زمان برگزاری نمایشگاه از ماشین آلات، ادوات باغبانی و مکانیزاسیون ، نهاده ها، تجهیزات گلخانه ای و سیستم های آبیاری که در این غرفه ها در معرض عموم به نمایش گذاشته شده است ، بازدید کنند. 

گفتنی است این نمایشگاه تا ساعت 18 امروز در محل برگزاری دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در پارک جنگلی ارومیه برای بازدید عموم و فعالان بخش کشاورزی دایر است .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید