Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد:

لزوم پایش و نظارت بر توزیع بازار محصولات کشاورزی در آذریابجان غربی

جلسه برنامه ریزی، رصد و پایش و تنظیم بازار نهاده ها و محصولات کشاورزی به ریاست رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و به صورت وبیناری با مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانها برگزار شد.

لزوم پایش و نظارت بر توزیع بازار محصولات کشاورزی در آذریابجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  اکبر کرامتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در  جلسه برنامه ریزی، رصد و پایش و تنظیم بازار نهاده ها و محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی ، بر ضرورت استمرار پایش و نظارت بر توزیع بازار محصولات کشاورزی و اهتمام برای توسعه دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی با مشارکت اتحادیه ها و اصناف، نیروهای بسیج و ... تاکید شد.

کرامتی افزود: رصد و پایش و نظارت مستمر در تمامی مراحل تولید و عرضه محصولات کشاورزی و نهادها  باید در کمال آرامش و با استفاده از ظرفیت و توان درون و برون سازمانی صورت گیرد و در این زمینه استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی و همچنین اتحادیه ها و تشکل های بخش غیر دولتی ضروری است. 
وی خاطر نشان کرد: حمایت مستمر از صادرات و روان سازی امورات در بحث واردات و در اختیار قرار دادن تسهیلات سرمایه در گردش  مد نظر باشد.
در ادامه معاونین و مدیران حاضردر جلسه اقدامات انجام شده در خصوص ساختار معاونت جدید و موضوعات پیش رو و پیشنهادات و مشکلات مربوطه را ارائه کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید