Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب :

توزیع ۳۸ تن برنج و ۱۰ تن مرغ در آستانه شب یلدا در میاندوآب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی گفت: در راستای تنظیم بازار در آستانه شب یلدا، ۳۸ تن برنج و ۱۰ تن گوشت مرغ در سطح شهرستان توزیع شد.

توزیع ۳۸ تن برنج و ۱۰ تن مرغ در آستانه شب یلدا در میاندوآب

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، علی دیانتی افزود : با توجه به دستورالعمل اجرایی قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و واگذاری مسؤلیت نظارت بر تامین کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی، در آستانه شب یلدا طرح تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با همکاری کارشناسان بازرسی و قرارگاه تامین امنیت غذایی جهاد کشاورزی، اداره صمت، بسیج و تعزیرات حکومتی اجرا می شود و بدین منظور تاکنون حدود ۱۲۴ مورد بازدید و نظارت بر تأمین و توزیع کالاهای اساسی انجام گرفته است. 

وی تصریح کرد: در چند روز اخیر اکیپ نظارت، رصد قیمت و کیفیت کالاهایی از قبیل میوه، آجیل، شیرینی، برنج، گوشت قرمز و مرغ که مصرف بیشتری را در شب یلدا دارند، در اولویت برنامه های خود قرار داده است .

دیانتی با تاکید بر لزوم در دسترس بودن کالاهای اساسی برای مردم و رصد قیمت‌ این اقلام خاطر نشان کرد: به منظور تنظیم بازار در دو ماه اخیر ۳۸ تن برنج و ۱۰ تن مرغ در سطح شهرستان میاندوآب توزیع شده است.

این مسول اضافه کرد : با توجه به اینکه کشتار مرغ، شبانه انجام می گیرد؛ پایش و رصد تولید و عرضه گوشت مرغ به صورت شبانه روزی تداوم دارد و کارشناسان جهاد کشاورزی هر شب با حضور در کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان بر کشتار و توزیع مرغ گرم در سطح شهرستان و بررسی مطابقت حواله های صادره جهت تحویل مرغ زنده به کشتار گاه با محصول استحصالی نظارت می کنند. 

وی یادآور شد: روزانه حدود ۱۴ تن از این کشتارگاه گوشت مرغ گرم استحصال و روانه بازار مصرف می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید