Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

مانور سراسری اکیپ های تشدید نظارت و پایش بازار اقلام اساسی و پر مصرف شب یلدا در آذربایجان غربی آغاز شد

مانور سراسری اعزام اکیپ های تشدید نظارت و پایش بازار اقلام اساسی و پر مصرف شب یلدا با مشارکت قرارگاه تامین امنیت غذایی و حضور بسیج مهندسین ، تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، همزمان در سطح استان آغاز شد.

مانور سراسری اکیپ های تشدید نظارت و پایش بازار اقلام  اساسی و پر مصرف شب یلدا در آذربایجان غربی آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  اکبر کرامتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در حاشیه برگزاری این مانور که در محوطه ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل اجرایی قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و واگذاری مسؤلیت نظارت بر عرضه محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی، در آستانه شب یلدا طرح تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی و پرمصرف مورد نیاز شب یلدا توسط 16 اکیپ در شهرستان ارومیه و در مجموع 64 اکیپ در سطح استان با همکاری بازرسین قرارگاه تامین امنیت غذایی ،بازرسان سازمان صمت، بسیج اصناف، اتحادیه های مربوطه و سازمان تعزیرات حکومتی  اجرا می شود.

وی با بیان اینکه صیانت از سفره مردم و آرامش در تأمین و تدارک کالاهای اساسی روزانه باید در اولویت قرار گیرد، ادامه داد: قیمت و کیفیت کالاهایی مثل میوه، آجیل، شیرینی، گوشت قرمز و مرغ که مصرف بیشتری در این شب دارند در اولویت بوده و در قالب این بازدیدها، با افراد سودجو برخورد قانونی خواهد شد.

کرامتی خاطر نشان کرد: اصناف مکلف به درج قیمت و صدور فاکتور به مشتریان و نیز ارائه فاکتور خرید به بازرسان جهت کنترل قیمت ها هستند و در غیر این صورت تحت عنوان  واحد متخلف به مراجع قضایی و نظارتی معرفی خواهند شد.

این مسئول تاکید کرد: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از بیستم آذرماه جاری در آذربایجان غربی آغاز شده و تا اول دی ماه ادامه دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید