Iranian Agriculture News Agency

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام:

آغاز خرید تضمینی گوشت مرغ منجمد واحدهای تولیدی در آذربایجان غربی

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی از آغاز خرید تضمینی گوشت مرغ منجمد تولید کنندگان مرغ گوشتی استان خبر داد.

آغاز خرید تضمینی گوشت مرغ منجمد واحدهای تولیدی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، داود قربان نژاد گفت: با توجه به افزایش تولید مرغ گرم  و به منظور جلوگیری از انباشت غیر متعارف پرنده ها در واحد های مرغداری، در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و با در نظر گرفتن جوانب تولید و بازار داخل و بازارهای صادراتی ، این شرکت اقدام به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ منجمد کارتنی مازاد تولید در قالب انعقاد قرارداد با تولید کنندگان استان می کند.

قربان نژاد تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان برای تامین ذخایر استراتژیک خود آماده عقد قرارداد خرید مرغ منجمد به صورت شرینگ پک شده، در سایز های یکهزار و 200 کیلوگرم تا یکهزار و 800 کیلوگرم با مرغداران یا صاحبان زنجیره های تولید و اتحادیه های مربوطه است.

وی ادامه داد: لذا مرغداران در صورت آمادگی جهت انعقاد قرارداد می توانند به شرکت پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

 لازم به ذکر است که قیمت هر کیلو گرم مرغ منجمد تحویلی 300 هزار ریال خواهد بود و خرید مرغ نژاد آرین به جهت حمایت از این نژاد در اولویت خرید و 12 درصد بیشتر از قیمت مصوب از مرغداران خریداری خواهد شد.

قربان نژاد گفت: محصولات خریداری شده در سردخانه های استان نگهداری و در زمان کمبود گوشت مرغ گرم و برای حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم قیمت گوشت سفید در بازار به توزیع گوشت مرغ منجمد در سطح استان اقدام می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید