Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از مجری پیشکشوت برنامه رادیویی کندیمیز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با حضور در محل استودیو صدای مرکز استان آذربایجان غربی از کاظم معلم پیشکسوت برنامه زنده رادیویی کندیمیز و عوامل تهیه کننده این برنامه تجلیل و قدر دانی کرد.

تجلیل از مجری پیشکشوت برنامه رادیویی کندیمیز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، برنامه زنده رادیویی کندیمیز بیش از 30 سال است که  برای افزایش آگاهی کشاورزان از اطلاعیه های ترویجی ،اطلاع از سیاست ها و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی ، با در نظرگرفتن نیازها و خواسته های روستائیان ، با دعوت از مدیران و مسولین اجرایی و تحقیقاتی در این بخش با قالب ترکیبی وزبان آذری به مدت 60 دقیقه از روزهای شنبه تا پنج شنبه به غیر روزهای تعطیل از صدای مرکز استان به صورت زنده پخش می شود.

در حال حاضر نیز کشاورزان می توانند از مطالب ترویجی و آموزشی این برنامه زنده رادیویی همه روزه از ساعت 19 تا 20 بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که برنامه رادیویی کندیمیز با حضور کارشناسان سازمان جهادکشاورزی استان و ادارات تابعه این سازمان در استودیو یا روستاهای استان و مصاحبه با کارشناسان محلی ضبط می شود و بررسی مسائل و مشکلات روستائیان به موضوعات مرتبط در محیط‌ های روستایی امری ضروریست که می تواند ارتباط بین کشاورزان و سازمان جهاد کشاورزی استان را عمیق تر کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید