Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی سردشت :

بیش از ۱۷ تن کالای اساسی در سردشت توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت: بیش از ۱۷ تُن کالای اساسی مورد نیاز مردم شامل مرغ منجمد و برنج یارانه‌ای در سطح شهرهای سردشت، ربط، نلاس و میرآباد این شهرستان توزیع شد.

بیش از ۱۷ تن کالای اساسی در سردشت توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  احمد علیپور اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد تنظیم بازار و واگذاری توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی به جهادکشاورزی نخستین مرحله پخش اقلام مرغ منجمد و برنج هندی با قیمت یارانه ای در سطح شهرهای توابع سردشت انجام شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۹ تن مرغ منجمد طی ۲ مرحله در بین فروشگاه های سطح شهرستان با قیمت مصوب ۲۰۰ هزار ریال توزیع شده که چهار تُن آن در سطح شهرهای ربط، نلاس و میرآباد بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی سردشت اضافه کرد: با توزیع گوشت مرغ منجمد در راستای تنظیم بازار قیمت مرغ گرم در سردشت از ۴۲۰ هزار ریال برای هر کیلوگرم اکنون به حدود ۳۰۰ هزار ریال رسیده است.

علیپور اضافه کرد: همچنین هشت تن برنج هندی ۱۰ کیلوگرمی با قیمت مصوب هر کیلو ۱۸۵ هزار ریال در اختیار متقاضیان و شهروندان قرار گرفته و این روند طی مراحل بعدی توزیع کالای اساسی ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع کالاهای یارانه ای شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۴۴۳۲۲۹۰۱ واحد تنظیم بازار جهاد کشاورزی تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

وی با تاکید بر اینکه فروشندگان باید در عرضه کالاهای یارانه‌ای، فاصله‌گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنند، تاکید کرد: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای این محصول، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید