Iranian Agriculture News Agency

فتحی تاکید کرد:

یکپارچه کردن مدیریت و تبدیل به واحد بزرگتر در مرغداریهای غیرمجاز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: هدف از مجوزدار کردن این مرغداری ها، یکپارچه کردن مدیریت مرغداری ها و تبدیل آنها به یک واحد بزرگتر با مدیریت واحد برای افزایش تولید در آینده می باشد.

یکپارچه کردن مدیریت و تبدیل به واحد بزرگتر در مرغداریهای غیرمجاز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در چهاردهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی به اهمیت تشکیل جلسات قرارگاه و توجه ویژه وزارت متبوع به مصوبات آن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برخی مصوبات قرارگاه امنیت غذایی که به افزایش تولید منجر می شود به تایید وزارت جهاد کشاورزی رسیده که یکی از این مصوبات ساماندهی مرغداریهای غیرمجاز است.

وی با تاکید بر ساماندهی مرغداریهای غیرمجاز توسط مدیریت واحد، افزود: اکثر این مرغداریها به خاطر میزان تولید 5 الی 8 هزار قطعه ای در طول زمان از بین خواهند رفت و هدف از مجوزدار کردن این مرغداریها، یکپارچه کردن مدیریت مرغداریها و تبدیل آنها به یک واحد بزرگتر با مدیریت واحد برای افزایش تولید در آینده است.

 فتحی با بیان اینکه اخیراً وظیفه نظارت بر توزیع و تنظیم قیمت محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است ادامه داد:پ نباید تا انتهای دوران انتقال این وظیفه به جهاد کشاورزی، همکاران دستگاه های مرتبط که در حال حاضر در حال انجام این وظیفه هستند، کم کاری کنند.

وی با تشریح وظایف واحدهای مرتبط با اجرای این وظیفه گفت: در راستای جلوگیری از قطعه بندی غیرمجاز دامپزشکی موظف است نظارت های دقیق داشته باشد و همکاران سازمان صمت و بسیج زیر نظر سازمان جهادکشاورزی به صورت دو نفری باید از واحدهای توزیع کننده بازدید کنند تا از تخلفات جلوگیری شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید