Iranian Agriculture News Agency

عباسی در گفتگو با ایانا خبر داد:

گشت مشترک بازرسی از مراکز فروش و توزیع سموم کشاورزی و کودهای شیمیایی جلفا

مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا از گشت مشترک بازرسی از مراکز فروش و توزیع سموم کشاورزی و کودهای شیمیایی در سطح این شهرستان خبر داد.

گشت مشترک بازرسی از مراکز فروش و توزیع سموم کشاورزی و کودهای شیمیایی جلفا

رضا عباسی مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: گشت مشترک بازرسی از مراکز فروش و توزیع سموم کشاورزی و کودهای شیمیایی در سطح شهرستان جلفا توسط کارشناسان جهادکشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اهمیت سلامت جان مردم و محیط‌ زیست گفت: با متخلفان عرضه سموم و کودهای قاچاق، غیرمجاز، تقلبی و تاریخ گذشته در شهرستان بطور جدی و قاطع برخورد می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا با بیان اینکه در راستای اجرای طرح نظارت دوره ای از فروشگاه های سموم نباتی در شهرستان جلفا گروههای نظارتی، از فروشگاه های عرضه سموم در این شهرستان به صورت هفته ای، بازدید بعمل می آید گفت: طی بازدیدهای بعمل آمده مواردی از جمله عدم فروش سموم بدون لیبل و قاچاق و تقلبی، حضور مسئول فنی، عدم عرضه سموم تاریخ مصرف گذشته، لزوم درج قیمت مورد تاکید قرار گرفت.

 عباسی در ادامه با بیان اینکه در طی این بازدیدها ضمن نظارت و کنترل روند توزیع سموم کشاورزی و خودداری و اجتناب از فروش و عرضه سموم غیر مجاز، ارائه فاکتور و ثبت روزانه در دفتر فروش توسط فروشندگان سموم کشاورزی و برچسب قیمت کالاها، مورد بازدید قرار می گیرد گفت: باتوجه به اهمیت حفظ منافع کشاورزان این بازدیدها بطور مستمر ادامه خواهد داشت و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید