Iranian Agriculture News Agency

حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در نخستین ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

اولین جلسه ملاقات مردمی استاندار آذربایجان ‌شرقی با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و رحیم مهردادی کجاباد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به ‌منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان برگزار شد.

 حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در نخستین ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در این ملاقات صمیمی، به نوبت پای اظهارات مراجعه‌کنندگان نشست و پس از مطالعه مستندات ارائه‌شده از سوی آنان، دستورهای لازم برای حل مسائل و مشکلات را به مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ابلاغ کرد.

 در این ملاقات، مشکلات و مطالباتی از قبیل بروکراسی‌های اداری، مسائل شهرداری، منابع طبیعی، موانع تولید، کسب‌وکار و ترخیص کالا و مشکلات زیست‌محیطی از سوی مراجعه‌کنندگان مطرح و پس از صدور دستور پیگیری از سوی استاندار، پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات توسط مدیران اجرایی انجام شد.

 استاندار آذربایجان ‌شرقی در پایان جلسه ملاقات عمومی، در یک گفت‌وگوی خبری با یادآوری اهداف ملاقات مردمی، از رویکرد جدید رسیدگی به مشکلات و مراجعات خبر داد.

 خرّم اظهار داشت: یکی از ابزار خدمت به مردم و جلب رضایت ‌مندی آنان، رسیدگی حضوری و موردی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

 وی با تاکید بر هدفمند و اثربخش بودن ارتباطات مردمی، خاطرنشان کرد: اراده دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بر این است که از رهگذر ارتباط مردمی و مراجعه حضوری، بخشی از آلام و مسائل مردم مورد رسیدگی قرار گیرد.

سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.

این سامانه از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است و با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.

سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های ذی‌ربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید