Iranian Agriculture News Agency

حجت‌الاسلام والمسلمین لیلابی هیچ‌گاه حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی را رها نکرد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اصغر حسینی لیلابی پدر شهیدان سیدجواد و سیدمحمد حسینی لیلابی و امام جماعت سابق سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین لیلابی هیچ‌گاه حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی را رها نکرد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن پیام  تسلیت اکبر فتحی  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یسُدُّهَا شَیءٌ إِلَی یوْمِ الْقِیامَةِ

خبر درگذشت روحانی انقلابی و ولایت‌مدار ابوالشهیدین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اصغر حسینی لیلابی پدر شهیدان سیدمحمد و سیدجواد حسینی لیلابی و امام جماعت سابق سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی موجب تالم و اندوه گردید.

آن روحانی جلیل‌القدر و عالمِ عامل عمر پربرکت خویش را صرف گسترش و نشر معارف دینی و علوم اسلامی و ترویج شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام نموده و هیچ‌گاه حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی را رها نکرد و در ‌ صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری فعال داشت و از الگوهای ماندگار معنویت و بصیرت بود که با تقدیم  دو فرزند دلبندش در راه حراست از ایران اسلامی، مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از ولایت بود.

اینجانب ضایعه درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اصغر حسینی لیلابی که نزدیک به سه دهه مسئولیت امام جماعت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی را برعهده داشت را به همه جهادگران، دوستداران و علاقمندان آن مرحوم در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و خانواده‌های شهدا به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت گفته و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم مسئلت دارم.

گفتنی است سید جواد حسینی متولد سوم شهریور ١٣۴٩ است که در تاریخ ١٨ فروردین ١٣۶۶ در منطقه «فاو» در عملیات «کربلای 8» به شهادت رسید. همچنین «سید محمد حسینی لیلابی» متولد دوم آذر ١٣۵٠ در هفتم خرداد ١٣۶۵ در منطقه عملیاتی «دزفول» به شهادت رسید.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید