Iranian Agriculture News Agency

فتحی در گفتگو با ایانا تاکید کرد:

دیدارها و ملاقات مردمی نماد تعامل بی‌واسطه مسئولین با بهره برداران کشاورزی است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: دیدارها و ملاقات مردمی نماد تعامل بی‌واسطه مسئولین با بهره برداران کشاورزی است .

دیدارها و ملاقات مردمی نماد تعامل بی‌واسطه مسئولین با بهره برداران کشاورزی است

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، 18 نفر از شهروندان، بهره برداران بخش کشاورزی و همکاران سازمان در جریان برگزاری جلسه دیدار مردمی با رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در روز چهارشنبه سوم آذرماه مطالبات خود را مطرح کردند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این دیدار که مدیران امور اراضی، بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: دیدارها و ملاقات مردمی مدیران بخش کشاورزی، نماد تعامل بی ‌واسطه مسئولین با مردم به ویژه کشاورزان و بهره برداران بخش می باشد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی یکی از وظایف اصلی مسئولین است اظهار داشت: در نشست ملاقات مردمی امروز، 18 نفر از شهروندان ، بهره برداران بخش کشاورزی و همکاران از سراسر استان بدون واسطه و به‌ صورت چهره به چهره، مشکلات خود را مطرح کردند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان افزود: بیشتر مباحثی که مردم در این دیدار مطرح کردند در خصوص تسهیلات بانکی، امور اراضی، مشکلات واحدهای تولیدی فرآوری محصولات کشاورزی، تامین نهاده دام و طیور و امور اداری تعدادی از همکاران محترم بود که مقرر شد توسط مدیران مربوطه در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید از فرصتی که برای خدمت به مردم هست از هیچ کوششی دریغ نکرد و در راستای افزایش جلب رضایت مردم بیش از پیش گام برداشت خاطرنشان کرد: گاه بواسطه ممنوعیت ها و محدودیتهای قانونی، امکان حل مشکلات همه مراجعین وجود ندارد و برخی از مشکلات مطرح شده در حیطه اختیارات و توان دستگاه ‌ها نیست اما همین که حرف مردم را می‌شنویم و ارتباط مستقیم و چهره به چهره با آنها ایجاد می‌شود با شناسایی موانع، بخشی از اهداف این ملاقات محقق می شود ، هرچند که پیگیر تمام درخواستها هستیم تا زمینه رضایتمندی در بین مردم ایجاد شود.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید