Iranian Agriculture News Agency

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تبریز در رزمایش مواسات وهمدلی همزمان با هفته بسیج

تجلیل فرمانده سپاه عاشورا از مهندس فتحی به دلیل مشارکت سازمان در مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک مومنانه

برگزاری مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک مومنانه توسط حوزه یک بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه عا…

مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک مومنانه توسط حوزه یک بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه عاشورا با حضور فرمانده سپاه عاشورا و رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه 57 فجر سازمان و جمعی از مدیران ادارات کل آذربایجان شرقی برگزار شد.

تجلیل فرمانده سپاه عاشورا از مهندس فتحی به دلیل مشارکت سازمان در مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک مومنانه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، فرمانده بسیج حوزه یک کارمندان سپاه عاشورا با اشاره به اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم» است، تصریح کرد: یک هزار بسته معیشتی همزمان با هفته بسیج در‌  تبریز در قالب مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک مومنانه توسط حوزه یک بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه عاشورا بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ سیروس رضائی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی سه میلیون و پانصد هزار ریال است افزود: تاکنون 9 مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در راستای کمک به نیازمندان اجرایی شده و اقلام اهدایی در اختیار خانوارهای شناسایی شده قرار گرفته است و امروز  در مرحله نهم از کمکهای مومنانه  یک هزار  بسته معیشتی به ارزش  3 میلیارد و 500 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات اثرگذار در شرایط کنونی خدمت‌رسانی به مردم است گفت: در شرایط جنگ اقتصادی، دشمن با محوریت تحریم سعی در زمین گیر کردن ما را دارد و ما باید مسائل خدمت رسانی را پررنگ کنیم و هیچ چیز شیرین تر از خدمت بدون مزد و منت برای مردم نیست.

وی با بیان اینکه عمل به فرامین مقام معظم رهبری سرلوحه تمام فعالیتهای بسیج قراردارد ، اظهار کرد: بسیج خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه را از وظایف خود می داند و  نیازمندان در بخشهای گوناگون در محله های مختلف توسط  پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شناسایی و بسته های معیشتی را در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین آنها توزیع  می کند و این حمایتها تا پایان بیماری کرونا و رفع مشکلات اقتصادی ادامه دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوحی از جانب سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا به مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و مدیران ادارات و فرماندهان پایگاه های اداراتی که در تهیه بسته ها مشارکت نموده بودند تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید