Iranian Agriculture News Agency

اسدی در گفتگو با ایانا تاکید کرد:

دستیابی به کارآمدی، هدف گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان است

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان از آخرین وضعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرند بازدید کرد.

دستیابی به کارآمدی، هدف گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان است

جواد اسدی در حاشیه بازدید از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه گروه نوسازی و تحول اداری دستیابی به کارآمدی و اثربخشی را در سازمان جهاد کشاورزی دنبال می‌کند،‌ گفت: این گروه سازمانی از طریق انجام وظایف مرتبط با حوزه تحول اداری شامل استقرار و اصلاح تشکیلات، اصلاح فرآیندها و روش‌های انجام کار، راهبری اقدامات مربوط به فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و امور مدیران را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: آموزش و بهسازی نیروی انسانی، مدیریت اخلاقی و تکریم مردم، برون‌سپاری فعالیت ‌ها به بخش غیردولتی، مشارکت کارکنان در تصمیم‌سازی سازمانی و ساماندهی فضاهای اداری از دیگر وظایف این بخش در جهادکشاورزی بوده است.

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: این گروه از معدود واحد‌های سازمانی است که عملکرد آن هر ساله در 2 سطح ملی و استانی تا جزیی‌ترین سطح عملکرد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 در پایان این بازدید از اقدامات روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند در جاری سازی تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در چاپ و نصب منشور اخلاقی، طراحی و نصب تابلوی راهنمای طبقات، تابلوی شماره گذاری اتاق‌ها، نصب تابلوی سردر اتاق ‌ها، نصب صندوق انتقادات و پیشنهادات و...  تقدیر گردید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید