Iranian Agriculture News Agency

عباسی در گفتگو با ایانا خبر داد:

برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در جهاد کشاورزی جلفا

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلامی روحانی حوزه نمایندگی ولی فقیه، عباسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا و کارشناسان این مدیریت در محل نمازخانه مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در جهاد کشاورزی جلفا

 رضا عباسی در حاشیه برگزاری این جلسه در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جلفا را مهم دانسته و گفت: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نتایج بی شمار و مثبت فردی و اجتماعی در پی خواهد داشت که به مرور زمان شاهد آن خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین سلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه مهم و دینی هستند که بدون نیاز به ابلاغ و حکم بعنوان یک وظیفه همگانی مطرح هستند و هرکس در هر جایگاهی باید این وظیفه را با رعایت شرایط و به نحو شایسته به انجام برساند گفت: خداوند بهترین مردم را کسانی می داند که این وظیفه را به خوبی به انجام می رسانند؛ اگر چه این دو فریضه به دست فراموشی سپرده شده است ولی همچنان بعنوان یک وظیفه همگانی مطرح است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در هر کجا و در هر شرایطی بصورت متفاوت انجام می شود افزود: در درجه اول باید مصادیق معروف و منکر را در محیط های مختلف شناسایی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سلامی ‌همه مشکلات جامعه را به نوعی ناشی از عدم انجام این فریضه الهی دانست و گفت: شناسایی این مصادیق نیازمند آموزش است و احیاء امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید