Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مانورخودحفافظتی در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مرند به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

جلسه توجیهی و مانور خود مراقبتی کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

 برگزاری مانورخودحفافظتی در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان  مرند به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سرهنگ مرکیدی مسئول حوزه شهید باکری (حوزه ادارات وکارخانجات) سپاه ناحیه مرند در این جلسه به اهمیت خودمراقبتی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و آشنایی مدیران و کارکنان با انواع تهدیدات از سوی دشمن تاکید کرد.

وی افزود: اولویت نخست دشمنان حمله به زیرساخت‌های کشور است تا خدمت‌رسانی به شهروندان مختل شود، لذا باید رویکرد پدافند غیرعامل در ادارات و ایمن سازی بانکهای اطلاعاتی و اسناد به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ عباسعلی زاده مسئول عملیات سپاه ناحیه مرند نیز اظهار کرد: دشمن را همیشه داشته و داریم و دشمن در تمامی زمینه ها برنامه دارد و از هر موقعیت و فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند نیز در این مانور با اشاره به اهمیت خودمراقبتی کارکنان جهادکشاورزی اظهار کرد: در شرایط کنونی که جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، دشمنان قسم خورده این نظام به دنبال تفرقه‌افکنی ، ایجاد فتنه وآشوب در نقاط مخطلف جمهوری اسلامی ایران می باشند و از هر موقعیت و فرصتی برای موج‌ سواری و ضربه زدن بر پیکر نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌‌کنند.

 علی صیادی افزود: کلیه مسئولین و کارشناسان مدیریت جهادکشاورزی باید هوشیار، آگاه و آماده باشند و با در اختیار داشتن اطلاعات دقیق مجموعه و همچنین جامعه هدف خود، به موقع از امکانات، تجهیزات و اطلاعات در اختیار خود با همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حفاظت و مراقبت کرده و اهداف دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی ضمن تأکید بر ضرورت مباحث حفاظتی و امنیتی در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان، مراکز و دفاترتابعه تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند با استفاده از فرصت ایجاد شده در مباحث اقتصادی و مشکلاتی که بر مردم وارد نموده‌اند، به افزایش نارضایتی ‌ها و ناامنی ‌ها و تنش در محیط  دامن زنند لذا کلیه همکاران باید با سعه صدر در برخورد با مردم، نسبت به ارائه خدمات مطلوب و همچنین تسریع و روان‌سازی فرآیند انجام کار اربابان رجوع تمام تلاش خود را بکار گیرند.

گفتنی است در پایان این جلسه با مشارکت یگان عملیات سپاه ناحیه مرند این مانور به اجرا و آمادگی نیروی انسانی و حفاظت فیزیکی، واکنش سریع کارکنان، تجهیزات ایمنی ساختمان، ، آمادگی کارکنان در امداد رسانی و کمک‌های اولیه، پیش بینی محل امن برای استقرار نیروها و هدایت ارباب رجوع به محل امن، تمرین و درخاتمه این رزمایش، نقاط آسیب پذیر اماکن و تأسیسات توسط جانشین سپاه ناحیه مرند و مسئول اطلاعات سپاه  شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفت تا در زمینه  بهبود و رفع آن برنامه‌ریزی های لازم صورت گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید