Iranian Agriculture News Agency

فتحی در گفتگوی اختصاصی با ایانا تاکید کرد:

سامانه سامد استانداری زمان پاسخگویی به درخواست های بهره برداران را کوتاه می‌کند

حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در مرکز سامد استانداری

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در مرکز سامد استانداری حضور یافته و به تلفنهای مردمی و سوالات و مشکلات بهره برداران و فعالین محترم بخش کشاورزی پاسخ گفت.

سامانه سامد استانداری زمان پاسخگویی به درخواست های بهره برداران را کوتاه می‌کند

اکبر فتحی روز شنبه مورخه 22 آبان 1400 به مدت 2 ساعت از ساعت 10 الی 12 در سامانه سامد استانداری (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) حضور یافته و به سوالات و مشکلات بهره برداران و فعالین محترم بخش کشاورزی پاسخ گفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در حاشیه این حضور در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه با وجود سامانه سامد استانداری، فرایند پاسخگویی مدیران به مردم، ارباب رجوع به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی کوتاه می شود گفت: کاهش مراجعات حضوری بهره برداران و کشاورزان، کاهش هزینه و زمان، رسیدن به پاسخ در زمان کوتاه از جمله فواید استفاده از سامانه سامد استانداری است که در ارایه خدمات دستگاه‌های اجرایی به شهروندان موثر است.

فتحی با بیان اینکه با ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا با شناسایی این موارد از طریق مردم جهت اصلاح و برطرف کردن موارد اشاره شده برنامه ریزی تا رضایت مندی مردم افزایش یابد افزود: بیشترین آمار  تماسهای وارده در سامانه سامد در حوزه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  در خصوص تامین نهاده های دامی ، خرید ماشین آلات کشاورزی و موضوعات مرتبط با امور اراضی و تغییر کاربریهای غیرمجاز بود.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز کلیه موارد بازگو شده توسط کشاورزان ، بهره برداران محترم و هم استانی های عزیز پاسخ داده شد و تعدادی از آن جهت بررسیهای لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری و پاسخهای لازم به شهروندان گرامی ارائه می شود .

گفتنی است 10 نفر از مردم و بهره برداران بخش کشاورزی از سراسر استان آذربایجان شرقی در ساعات اعلام شده با شماره گیری تلفن 111 ، ضمن ارتباط مستقیم با رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ، مسائل و پرسش های خود را در حوزه های مختلف بخش کشاورزی با فتحی در میان گذاشته و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز ضمن استماع مشکلات و سوالات تلفنی بهره برداران ، راهنمایی های لازم در خصوص رفع مشکلات آنان را ارائه نمود.

 

حجم ویدیو: 26.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید