Iranian Agriculture News Agency

بررسی مسایل و مشکلات صنعت دامپروری در شهرستان آذرشهر

جلسه بررسی مسایل و مشکلات صنعت دامپروری در شهرستان آذرشهر با حضور فرماندار، مدیر تعاون روستایی استان، معاون فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، رئیس انجمن صنفی کارهای کشاورزی استان و مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران آذرشهر برگزار شد.

بررسی مسایل و مشکلات صنعت دامپروری در شهرستان آذرشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در این جلسه حسن علیوند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آذرشهر در رابطه با نحوه توزیع نهاده ها، کنسانتره و دستورالعملهای مربوط به آن توضیحاتی ارائه داد.

نماینده دامداران در ادامه درخصوص مشکلات موجود به ویژه قیمت پایین شیر، مشکلات تامین نهاده و کیفیت کنسانتره های تولیدی کارخانجات خوراک دام مطالبی اظهار داشت.

مدیرعامل اتحادیه دامداران استان نیز درباره نحوه خرید نهاده از سامانه بازارگاه و تخصیص به دامداران روستایی و صنعتی و نظارت بر تولید کارخانجات و برخی مشکلات موجود در بخش دام سخنانی ایراد کرد.

در بخشی از جلسه، رئیس دامپزشکی شهرستان آذرشهر شیوه کار و فرآیند نمونه برداری تولیدات کارخانه های خوراک دام را برای حاضران توضیح داد.

علی اکبر نژادرضا مدیر تعاون روستایی استان مطالبی در خصوص توزیع و تخصیص نهاده ها در دامداریهای صنعتی و روستایی و همچنین نحوه برگزاری مجمع شرکتهای تعاونی دامداران بیان کرد و گفت: تعاونیهای آذرشهر جزو بهترین تعاونیها در سطح استان هستند.

در ادامه جلسه، طریقت نیک نماینده شرکت تعاونیها شمه ای درخصوص عملکرد شرکت تعاونیها و وظایف آنها توضیح داد و به مشکلات موجود در دامداری ها اشاره کرد.

زاهد محمودی محمودی فرماندار شهرستان آذرشهر  نیز با تاکید بر اینکه که مشکلات موجود، در راستای اجرای دستورالعملهای ارسالی از وزارتخانه ها احصا شده و به نهادهای ذیربط استانی انعکاس یابد گفت: در قالب زنجیره تولید می توان هم ایجاد اشتعال و درآمد کرد و هم بسیاری از مشکلات موجود در سطح شهرستان به این شیوه برطرف خواهند شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید