Iranian Agriculture News Agency

عباسی در گفتگو با ایانا خبر داد:

برگزاری جلسه قرآن کریم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در مدیریت جهاد کشاورزی جلفا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا از برگزاری جلسه قرآن کریم در محل نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، در راستای ترویج فرهنگ قرآنی خبر داد.

برگزاری جلسه قرآن کریم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در مدیریت جهاد کشاورزی جلفا

 رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: جلسه قرآنی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلامی روحانی حوزه نمایندگی ولی فقیه و کارشناسان این مدیریت در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در محل نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: قرآن کریم بهترین دستورالعمل برای سعادت تمام بشریت است و باید با برگزاری این دوره ها در راستای ترویج و فراگیری آن کوشید.

حجت الاسلام والمسلمین سلامی نیز با بیان اینکه همه امور زندگی افراد جامعه و قوانین حاکم بر جامعه اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از قرآن و عترت است، گفت: جلسات قرآن کریم یکی از بهترین راهبردها در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش و فراگیری قرآن کریم است.

وی ادامه داد: امروز امنیت و آسایش ما برگرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه قرآن کریم و عترت است و بهترین راه برای شکر این نعمت توجه و تأکید بر فراگیری قرآن و تدبر در آن و الگو گیری از ائمه اطهار (ع) است.

در پایان جلسه روخوانی و روانخوانی قران کریم در نمازخانه مدیریت جهادکشاورزی شهرستان جلفا با مدیریت روحانی مدیریت توسط همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار گردید.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید