Iranian Agriculture News Agency

در همایش آمار و برنامه ریزی استان انجام شد؛

تقدیر از رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان مدیر نمونه و فعال عرصه آمار و برنامه ریزی

تجلیل رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان آذربایجان شرقی از مهندس فتحی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی در همایش هفته ملی آمار و برنامه ریزی با اهدای لوح تقدیر از رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قدردانی نمود.

تقدیر از رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان مدیر نمونه و فعال عرصه آمار و برنامه ریزی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  در این همایش که به منظور تجلیل از مدیران و فعالان عرصه آمار و برنامه ریزی در چهارمین روز از هفته ملی آمار و برنامه ریزی برگزار شد،  داوود بهبودی با اهدای لوح تقدیر از  اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان مدیرفعال در عرصه آمار و برنامه ریزی قدردانی نمود.

در لوح اهدایی داود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی خطاب به  اکبر فتحی رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی آمده است: بی شک آمار و برنامه ریزی در توسعه همه جانبه جوامع نقش ممتاز و برجسته ای دارد و بهره گیری درست از آمار و برنامه ریزی، افزون بر پیشبرد امور با هزینه کمتر، نقش موثری نیز در شناخت فرصت ها و استفاده بهینه از امکانات جامعه ، پرهیز از خطرها و توسعه کشور دارد.

اول آبان هر سال به عنوان "روز ملی آمار و برنامه ریزی" نامگذاری گردیده؛ فرصتی است مغتنم تا از تعهد و همت عالی جنابعالی و مجموعه همکاران تان تقدیر بعمل آید. بهمین مناسبت، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش های ارزشمند جنابعالی و همکاران آن مجموعه ابراز داشته و توفیق روزافزون تان را در خدمت به مردم شریف استان و کشور عزیزمان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

گفتنی است در این همایش که همراه با رونمایی از سامانه زیرساخت اطلاعات مکانی (SDI) برگزار شد لوح های جداگانه ای به  نادر نقیلی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان و همکاران این معاونت اهدا و از زحمات آنان قدردانی شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید