Iranian Agriculture News Agency

جلسه منطقه ای مسئولین دفاتر نمایندگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در چاراویماق برگزار شد

تاکید بر اهمیت و جایگاه زکات و آثار و برکات آن بر جوامع روستائی و کشاورزان

جلسه منطقه ای مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستانهای منطقه 2 استان با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان و با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق برگزار شد.

تاکید بر اهمیت و جایگاه زکات و آثار و برکات آن بر جوامع روستائی و کشاورزان

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در راستای توسعه فرهنگ زکات و امورات فرهنگی، جلسه منطقه ای مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستانهای منطقه  2 استان با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان و با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیر جهادکشاورزی شهرستان  چاراویماق برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مجید نجفی در این جلسه ضمن تشریح اهمیت و جایگاه زکات و آثار و برکات آن بر جوامع روستائی و کشاورزان خواستار تداوم همکاری تنگاتنگ کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و مسئولین زکات شهرستان جهت تحقق برنامه های ابلاغی شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در تشریح وضعیت کشاورزی شهرستان و استان، پتانسیل تولیدات کشاورزی را در استان بسیار بالا ارزیابی کرده و گفت: با افزایش عملکرد حوزه کشاورزی استان، توان تولید و تامین امنیت غذایی شمالغرب کشور در این استان وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا صفری امام جمعه شهرستان چاراویماق نیز در این جلسه به نقش سازنده جهاد کشاورزی شهرستان در ارائه خدمات تمام وقت کارشناسان به جامعه کشاورزی قدردانی کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید