Iranian Agriculture News Agency

در جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد؛

مراسم سوگواری به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)

مراسم عزاداری و سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعملهای بهداشتی در نمازخانه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

 مراسم سوگواری به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مراسم عزاداری رحلت پیامبر اسلام(ص)  صبح امروز دوشنبه 12 مهر 1400 با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان، مدیران و همکاران سازمان و ادارات تابعه در نمازخانه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقی زاده در این مراسم  با اشاره به اخلاق نبوی و سیره پیامبر گرامی‌اسلام، گفت: همه ما باید این ویژگی‌ها را سرلوحه انجام مسئولیت خود قرار دهیم.

وی گفت: امیرمؤمنان در توصیف سیمای پیامبر (ص) می‌فرماید: «هر کس بدون آشنایی قبلی او را می‌دید هیبتش او را فرامی‌گرفت. هر کس با او معاشرت می‌کرد و با او آشنا می‌شد دوستدار او می‌گردید. پیامبر نگاهش را میان یارانش تقسیم می‌کرد و به هر کس به ‌اندازه مساوی نظر می‌افکند. هرگز رسول خدا با کسی دست نداد که دستش را از دست او بردارد جز آنکه آن طرف ابتدا دستش را بکشد.»

وی عالی‌ترین و بارزترین خصوصیت پیامبر اکرم (ص) را بعد اخلاقی ایشان دانست.

گفتنی است قرائت زیارت عاشورا ، سینه زنی و مرثیه خوانی توسط آقای حاج احد محرمی از دیگر برنامه‌های اجراشده در این مراسم بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید