Iranian Agriculture News Agency

نجفی در گفتگو با ایانا خبر داد:

جهادسازندگی در پیروزیهای رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ نقش ارزنده ای داشت

عطرافشانی و غبار روبی مزارشهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط کارکنان و مدیران بخش کشاورزی…

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان و ادارات تابعه در دومین روز هفته دفاع مقدس با حضور در مزار شهدای وادی رحمت تبریز به مقام شامخ شهدای انقلاب ، جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای سنگرسازان بی سنگر ادای احترام کرد.

جهادسازندگی در پیروزیهای رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ نقش ارزنده ای داشت

 حاضرین در این مراسم با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، با قرائت فاتحه و نثارشاخه گل و عطرافشانی مزار شهدا یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس بویژه شهدای جهادگر جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایام‌الله هفته دفاع مقدس یادآور خلق حماسه‌ جاودان مقاومت ملت ایران است، گفت: اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای گرانقدری است که با ایثار و از خودگذشتگی در مقابل دشمن ایستادند و با فرمانبرداری از دستورات رهبر کبیر انقلاب این جنگ نابرابر را به پیروزی بدل ساختند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی با اشاره به اینکه جهادسازندگی در پیروزیهای رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ نقش ارزنده ای داشت اذعان کرد: کشور به اخلاص، ایثار و مقاومت جهادگران نیاز دارد و باید شهدای جهادگر را به عنوان الگوهای ایثار و مقاومت گرامی داشت تا مبادا به دست فراموشی سپرده شوند و باید از مظلومیت شهدا به ویژه شهدای سنگرساز بی سنگر دفاع کرد.

وی نشر ارزشها و آثار دفاع مقدس را بر همه واجب دانست وگفت: حراست از این ارزش‌ها و جانفشانیها کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان به تاسی از شهدا بر انجام وظایف و تکالیف قانونی در بخش بزرگ کشاورزی تاکید نمود و روحیه ایثارگری و مقاومت را نیاز امروزی کشور برای حل مشکلات ناشی از تحریمهای ظالمانه اقتصادی و تامین امنیت غذایی کشور دانست.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید