Iranian Agriculture News Agency

تبریک مدیرکل امور عشایر استان به مهندس فتحی در پی کسب عنوان دستگاه برتر در ارائه خدمات برتر

مدیر کل امور عشایر استان آذربایجان شرقی طی نامه ای کسب عنوان دستگاه برتر در ارائه خدمات برتر توسط سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی را به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تبریک گفت.

تبریک مدیرکل امور عشایر استان به مهندس فتحی در پی کسب عنوان دستگاه برتر در ارائه خدمات برتر

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در نامه تبریک سید محمدحسن آل هاشم خطاب به  اکبر فتحی آمده است:

بدون شک در سالهای اخیر نیروهای توانمند جهادکشاورزی اسـتان تمام تلاش خود را صـرف بالندگی سازمان نموده که ثمره آن انتخاب شایسـته سازمان جهاد کشاورزی اسـتان به عنوان "دسـتگاه برتر در ارائه خدمات برتر" در جشنواره شهید رجایی است و این انتخاب بیانگر حسن تدبیر، برنامه ریزی منسـجم، سازماندهی موثر، کارآمدی و شایستگی های جنابعالی و در سایه تلاشهای بی شائبه و خالصانه همکاران خدوم آن مجموعه است.

اینجـانب بعنوان عضوی از خـانواده بزرگ جهـاد کشـاورزی، این موفقیت را به محضـر جنابعـالی و تمـامی همکاران خـدوم سازمان جهاد کشاورزی استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردیـد موفقیت مـذکور مدیون زحمات و تلاشهـای تمامی همکاران گرامی آن سازمان بوده که بدینوسـیله برخود فرض می دانم از تمامی این عزیران دلسوز و متعهـد که فعالانه در به ثمر رسـیدن این موفقیت ها سـهیم بوده اند، تقدیر و تشـکر نمایم.

امید است با تلاش مسـتمر و همکاری جمعی و با اتکال به خداوند سـبحان در سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدائیها" در راسـتای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران؛ شاهد تداوم موفقیتهای روزافزون آن سازمان و سایر دستگاههای تابعه در استان باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید