Iranian Agriculture News Agency

خیری در گفتگو با ایانا خبر داد:

برگزاری روز انتقال تجربیات دامدار به دامدار در شهرستان بناب

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب از برگزاری روز انتقال تجربیات دامدار به دامدار با موضوعات رعایت اصول بهداشت جایگاه دام، مدیریت تغذیه دام، پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام و انواع بیماریهای متابولیکی خبر داد.

برگزاری روز انتقال تجربیات دامدار به دامدار در شهرستان بناب

روح الله خیری مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: سایتهای الگویی تولیدی ترویجی با موضوعات اصول و پرورش دامهای سبک و سنگین با عنایت به جمعیت بالای دامی شهرستان از اولویتهای کاری مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بناب می باشد که همه ساله در روستاهایی با جمعیت دامی بالا، ایجاد می گردد.

وی افزود: در سالجاری نیز در این راستا اداره ترویج با همکاری اداره بهبود تولیدات دامی مدیریت اقدام به ایجاد سایتهای اصول مدیریت و پرورش دامهای سبک و همچنین اصول پرورش دامهای سبک بصورت صنعتی در سیستم بسته کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب ادامه داد: گفت: با هدف انتقال تجربیات دامداران با حضور رئیس اداره بهبود تولیدات دامی مدیریت و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان در محل شرکت تعاونی دامداران بناب و حومه با حضور تعداد کثیری از دامداران تحت پوشش سایت، مراسم انتقال تجربیات برگزار گردید که در خصوص اهمیت و ضرورت رعایت اصول بهداشت جایگاه دام، مدیریت تغذیه دامها، آشنایی و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین بیماریهای متابولیکی، اصول واکسیناسیون دامها دام و... مطالب مبسوطی مطرح و دامداران تجربیات خود را عنوان نموده و به بحث و بررسی و تبادل نظر پرداختند.

 خیری افزود: امید آن می رود با حمایتها و توجهات مقامات مسئول در خصوص رفع مسایل و مشکلات پیش روی دامداران زحمتکش و پرتلاش بتوان بخش ناچیزی از مشکلات آنان را حل نمود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید