Iranian Agriculture News Agency

رئیسی تاکید کرد:

روحیه بسیجی وجهادی ارکان مدیریتی وپرسنلی درانجام مأموریتهای سازمانی یکی از عوامل موثر در افزایش تولید

جانشین رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در امور تشکلها و نائب رئیس مجمع عالی بسیج سپاه عاشورا گفت: روحیه بسیجی و جهادی ارکان مدیریتی و پرسنلی در انجام مأموریتهای سازمانی یکی از عوامل موثر در افزایش تولید است.

روحیه بسیجی وجهادی ارکان مدیریتی وپرسنلی درانجام مأموریتهای سازمانی یکی از عوامل موثر در افزایش تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، بیوک رئیسی در ارزیابی سالانه سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا از عملکرد پایگاه مقاومت 57 فجر سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی جزو استانهای برتر در تولید محصولات کشاورزی بوده و با تولید 5 میلیون تن محصولات زراعی، باغی، دامی و... نقش اساسی در تأمین امنیت غذایی کشور دارد.

وی روحیه بسیجی و جهادی ارکان مدیریتی و پرسنلی را در انجام مأموریتهای سازمانی یکی از عوامل موثر در افزایش تولید دانست و با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی استان در طول دوران دفاع مقدس همچون دیگر نهادهای مقدس همانند سپاه پاسداران با تقدیم 121 نفر شهید، 492 نفر جانباز و 57 نفر آزاده و اعزام 37 هزار نفر نیروی مهندسی، رزمی مردمی غیرجهادی و 2000 نفر نیروی جهادی به جبهه های حق علیه باطل نقش ارزنده ای در پیروزی جنگ تحمیلی ایفا نمود.

 رئیسی نقش بسیج را در پرورش نیروهای طراز انقلاب مفید دانست و با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیج همچنان باید در بین پرسنل صورت پذیرد تنها راه کار غلبه بر مشکلات اقتصادی را داشتن روحیه بسیجی و جهادی در بین کارکنان دانست.

سرهنگ سیروس رضائی فرمانده بسیج حوزه یک کارمندان سپاه عاشورا نیز در ادامه جلسه ضمن بیان اهداف ارزیابی سالانه ادارات کل؛ سازمان جهادکشاورزی را یکی از ارکان مهم اقتصادی دانست و از فعالیتهای  بسیج در سازمان قدردانی نموده و گفت: تفکر بسیجی و اشاعه آن در مجموعه های دولتی رمز موفقیت دستگاهها در عملکرد سازمانی خواهد بود و مجموعه بسیج آمادگی آن را دارد تا در فعالیتهای مشترک همکاری نماید.

در ابتدای این جلسه  صالح  مؤمنی جانشین فرمانده پایگاه 57 فجر سازمان جهادکشاورزی ضمن خیر مقدم از عملکرد پایگاه گزارش مبسوطی را ارائه داد.

در این نشست مسئولین گروه های فرهنگی، تحلیل و بررسی، نظارت و بازرسی و واحد خواهران از سوی حوزه و پایگاه ها نسبت به بررسی عملکرد سازمان در فعالیتهای سپاه پرداختند که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد گردید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید