Iranian Agriculture News Agency

برای نخستین بار در سطح استان آذربایجان شرقی و به مناسبت هفته دولت؛

نشست خبری رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی شیوع مجدد بیماری کرونا و پیک پنجم کرونا از برگزاری نشستهای خبری سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برای نخستین بار در سطح استان و به مناسبت هفته دولت به صورت از راه دور و ویدئو کنفرانس خبر داد.

نشست خبری رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود

وحید کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اشاره به این موضوع که در پی شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامتی اصحاب محترم رسانه و مطبوعات محدودیت هایی در برگزاری نشستهای حضوری به وجود آمد گفت: با تمهیدات انجام گرفته نشست خبری رئیس محترم سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در آخرین روز هفته دولت با موضوعات مورد توجه خبرنگاران و اصحاب رسانه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

وی افزود: خبرنگاران حوزه کشاورزی می توانند درخواستهای خود را برای حضور در نشست غیرحضوری به روابط عمومی سازمان اعلام کنند تا شرایط ورود به نشست برای آنان مهیا شود.

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزاری نشستهای غیرحضوری را به عنوان فرصتی برای پاسخگویی و شفافیت در موضوعات مختلف عنوان کرد و ادامه داد: از این طریق می توانیم سلسله نشستهایی را با موضوعات مورد توجه و پیشنهادی خبرنگاران برگزار کنیم و محدودیتی برای حضور اصحاب رسانه در نشستهای خبری ویدئو کنفرانسی وجود نخواهد داشت .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید