Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم اهر و هریس در گفتگو با ایانا

تحقق نظام تولید و توزیع از کانال جهادکشاورزی و تصویب قوانین جدید ازعوامل موفقیت دکتر ساداتی نژاد خواهد بود

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تحقق نظام تولید و توزیع از کانال وزارت جهادکشاورزی و تصویب قوانین جدید از عوامل موفقیت دکتر ساداتی نژاد خواهد بود .

تحقق نظام تولید و توزیع از کانال جهادکشاورزی و تصویب قوانین جدید ازعوامل موفقیت دکتر ساداتی نژاد خواهد بود

 احمد محرم زاده در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ضمن تایید گزینه پیشنهادی جهاد کشاورزی و با بیان اینکه احصاء ۱۴ماده از مشکلات حوزه کشاورزی که نیاز به قانون جدید داشت در مراحل تصویب در مجلس است گفت: نظام تولید و توزیع از کانال این وزارت خانه و تصویب این 14 ماده از عوامل موفقیت دکتر ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی خواهد بود .

رییس جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از سوی آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی دولت سیزدهم به مجلس معرفی شده است.

سیدجواد ساداتی نژاد (متولد اول تیرماه ۱۳۵۱، کاشان) عضو هیات علمی دانشگاه تهران است که ریاست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی را در مجلس یازدهم برعهده دارد. وی که دکترای آبخیزداری خود با گرایش هیدرولوژی را از دانشگاه دولتی مسکو دریافت کرده، در دولت دهم معاون پارلمانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید