Iranian Agriculture News Agency

بررسی مسائل ایستگاه پمپاژ قلی بیگلو خداآفرین با حضور مسئولان و بهره برداران

جلسه بررسی مسائل ایستگاه پمپاژ قلی بیگلو شهرستان خداآفرین با بهره برداران در محل پمپاژ با حضور مسئولان مربوطه برگزار گردید.

بررسی مسائل ایستگاه پمپاژ قلی بیگلو خداآفرین با حضور مسئولان و بهره برداران

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، جهت بررسی و تعیین تکلیف مدیریت بهره‌ برداری از ایستگاه پمپاژ قلی بیگلو جلسه‌ای با حضور مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی، مدیر آب‌وخاک سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان، مدیر تعاون روستایی استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خداآفرین، و نمایندگان بهره‌برداران و ریش سفیدان عشایر در اتاق جلسه ایستگاه پمپاژ قلی بیگلو برگزار شد.

 سیدمحمدحسن آل‌هاشم، در این جلسه در خصوص بهره‌برداری و ایجاد طرح و مزایای آن برای اهالی روستاهای هدف توضیحاتی ارائه نمود و به بهره‌برداران در خصوص اقدام به عقد قرارداد و تسویه‌حساب با بانک و تحویل اسناد زمین تأکید کرد و گفت: شرکت تعاونی شهید رجائی تا پایان شهریورماه وظیفه مدیریت پمپاژ را بر عهده خواهد داشت از اینرو ضروری است که بهرداران نسبت به تشکیل شرکت تعاونی تولید یا شرکت تعاونی آببران جهت مدیریت امورات پمپاژ اقدام کنند.

 کامران یوسفی راد مدیر آب‌وخاک سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در خصوص اجرای طرح و ضرورت تحویل آن به تعاونی تولید مسائلی را ارائه و بر لزوم تسویه‌ حساب با بانک زمین تاکید و اخذ اسناد توضیحاتی را ارائه کرد.

 علی اکبر نژادرضا مدیر تعاون روستایی استان نیز توضیحاتی در خصوص ایجاد نظام بهره‌برداری در قالب استقرار تعاونی تولید ارائه نمود و آمادگی سازمان تعاون روستایی را در خصوص ساماندهی و استقرار شرکت تعاونی تولید روستایی و عشایری با مشارکت و تقاضای بهره‌برداران اعلام کرد.

 آیت الله عبادپور مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز توضیحاتی در خصوص آموزش بهره برداران  مطالبی ارائه نمود و در این راستا نیز مهندس نظمی مدیر جهاد کشاورزی خداآفرین توضیحاتی ارائه کرد و اذعان داشت که جهاد کشاورزی همواره پشتیبان کشاورزان و بهره‌برداران است.

در پایان نمایندگان سر آخچه اظهاراتی در خصوص برخی مشکلات اجتماعی اشاره نموده و قول همکاری جهت عقد قرارداد با بانک کشاورزی و سپس اقدام به تشکیل شرکت تعاونی را ارائه کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید