Iranian Agriculture News Agency

احمدی در گفتگو با ایانا خبر داد:

افتتاح وکلنگ زنی 4طرح کشاورزی با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در شهرستان هشترود

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود از افتتاح 3 طرح و کلنگ زنی یک طرح کشاورزی با حضور مسئولین شهرستانی و با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این شهرستان خبر داد.

افتتاح وکلنگ زنی 4طرح کشاورزی با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در شهرستان هشترود

 مجید احمدی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: طرحهای افتتاح شده شامل فاز دوم آبیاری تحت فشار مزرعه آقای زمانیان و شرکاء در سطح 52 هکتار با اعتبار 12 میلیارد ریال کمک بلاعوض دولتی، طرح تولید، اصلاح و فرآوری بذور گندم شرکت تعاونی 818 هشترود با ظرفیت 2500 تن در سال با هزینه 35 میلیارد ریال و طرح گلخانه 8400 متر مربعی آقای فیضاب در روستای تارقلی با هزینه 40 میلیارد ریال می باشد و یک طرح احداث سردخانه 10 هزار تنی به همراه سورتینگ و بسته بندی میوه با پیش بینی هزینه 400 میلیارد ریال در مساحت 11 هزار مترمربع کلنگ زنی گردید.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل بخش کشاورزی شهرستان هشترود در سالهای اخیر سرمایه گذاریهای خوبی در زمینه های مختلف به ویژه صنایع تبدیلی و تکمیلی زنجیره های تولید در شهرستان هشترود صورت گرفته است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود افزود: تمامی مسئولین شهرستان هشترود به ویژه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هشترود آماده حمایت و راهنمایی لازم برای طرح های سرمایه گذاری می باشد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید