Iranian Agriculture News Agency

با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی؛

ساختمان دفتر جهادکشاورزی شهر زنوز در شهرستان مرند افتتاح شد

با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ساختمان دفتر جهاد کشاورزی شهر زنوز با مساحت ۴۵۰ مترمربع و اعتبار ۱۲میلیارد ریال در شهرستان مرند افتتاح شد.

ساختمان دفتر جهادکشاورزی شهر زنوز در شهرستان مرند افتتاح شد

ساختمان اداری جهادکشاورزی مرند که به همت خیرین این شهر و با مشارکت شهرداری زنوز تکمیل شده است با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، اهالی این شهر و مسئولین شهرستان مرند مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در حاشیه افتتاح این مجموعه در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۰۰۰مترمربع که توسط یکی از اهالی محترم اهدا شده بود ساخته شده و در ساخت آن نیز شهرداری زنوز با جهادکشاورزی مشارکت نموده است گفت: یکی از آرزوهای بنده این بوده که کشاورزان عزیز متقاضی خدمات فنی و مهندسی کشاورزی باشند خوشبختانه با این اقدام اهالی محترم و اعضای شورای اسلامی و شهردار شهرزنوز نه تنها تقاضا برای خدمات فنی و مهندسی کشاورزی ایجاد شد بلکه بستر برای ارائه خدمات را نیزخودشان ایجاد کردند و این مورد وظیفه بخش کشاورزی را سنگین تر می کند.

 اکبر فتحی با بیان اینکه ان شاءالله با حضور کارشناسان مجرب در مرکز ارائه خدمات مورد نظر محقق شود افزود: لازم می دانم از خیرین محترم این شهر و اعضای شورای اسلامی و شهردار پرتلاش این شهر و مخصوصا امام جمعه و فرماندار شهرستان مرند و از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و همکاران جهادکشاورزی شهر زنوز تشکر وقدردانی کنم.

گفتنی است زنوز با حدود 5 هزار نفر جمعیت کوهستانی‌ترین منطقه‌ی شهری مرند است که در شمال شرقی این شهرستان و در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری از جاده اصلی مرند – جلفا قرار گرفته است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید