Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستاهای منتخب شهرستان کلیبر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلیبر از برگزاری جلسه تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستاهای منتخب این شهرستان خبر داد.

برگزاری جلسه تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستاهای منتخب شهرستان کلیبر

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سیاوش حضـوری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلیبر در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این جلسه با هدف همفکری و ارائه پیشنهادات و نکته نظرات با حضور  بیگ زالی معاون مدیریت برنامه وبودجه سازمان، دکتر آقایاری عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و مجری پروژه، نمایندگان فرمانداری کلیبر و بخشداری آبش احمد و کارشناسان مدیریت جهادکشاورزی کلیبر و مرکز آبش احمد در محل سالن جلسه این مدیریت برگزار گردید.

 بیگ زالی نیز در این جلسه کلیات طرح و اهداف آن را برای اعضای حاضر در جلسه تشریح و خواستار همکاری کلیه کارشناسان ذیربط در راستای اجرای بهینه این طرح شد.

مجری پروژه نیز توضیحات کاملی از اقدامات انجام گرفته در خصوص جمع آوری داده ها از طریق برگزاری جلسات در روستاهای منتخب و احصاء مسایل و مشکلات مربوط به روستاها را ارائه و برنامه های پیشنهادی در راستای اجرایی نمودن در روستاهای منتخب را در جهت توسعه روستا و اشتغال زایی تشریح کرد.

گفتنی است پس از ارائه توضیحات ، کارشناسان پهنه دخیل در این پروژه پیشنهادات و انتقادات خود را در ارتباط با این پروژه ارائه و خواستار بازنگری در برخی برنامه های پیشنهادی برای روستاهای منتخب شدند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید